شروع به کار طراحی وب سایت من - طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

معمولا در طراحی سایت فروشگاهی امکانات بسیار زیادی را در یک وب سایت قرار می دهند و با هزینه های بالا به فروش می رسانند.

اصلی‌ترین دلیل اینه که زیرساخت فنی که ویترین از اون‌ها استفاده می‌کنه هزینه‌های ماهانه داره. شما از هر طریقی که سایت طراحی کنید، چه خودتون کدنویسی کنید چه شرکت دیگه‌ای این کار رو انجام بده، باید هزینه‌های هاست و سرور و دامنه رو به‌صورت ماهانه بپردازید. ویترین هم از این هزینه‌ها استثنا نیست.

اطلاعاتی مانند عنوان سایت، شناسه (نام کاربری)، رمز و ایمیل در این صفحه وجود خواهد داشت.

انتخاب و خرید هاست مناسب بحثی کاملا تخصصی است و برای اینکه بتوانید هاست مناسب تهیه کنید باید با افراد متخصص مشورت کنید. دلیل این امر ممکن است این باشد که اگر یک هاست با ظرفیت بالا تهیه کنید، حجم زیادی از هاست به سختی استفاده می شود و پول زیادی هدر می رود.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در این مقاله قصد داریم با هرآنچه قبل از طراحی سایت با وردپرس لازم هست بدانید را در اختیار شما بگذاریم.

مجموعه نوین دارای نمونه کار های موفق طراحی سایتی همچون سایت ملی پیامک، بخشی از طراحی سایت چاپ آقا و ژیکال است.

 مجموعه ایران قیمت طراحی وب سایت وب لایف جزو معدود شرکت هایی است که طی چند سال اخیر، افتخارات و نمونه کار های متعددی را در کارنامه کاری خود جای داده است. طراحی وبسایت اختصاصی برای شرکت های منلع بزرگی همچون شرکت پاکسان، بانک پاسارگاد ، گروه آرایشی و بهداشتی اکسیر ، مجتمع های چاپی کهن و مدرن و… سبب شده تا نام ایران وب لایف بعنوان بهترین شرکت طراح سایت اختصاصی ایران ثبت شود.

تیم ما با اشتیاق و تعهد، دانش و توان خود را بکار گرفته تا با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در بهینه ترین زمان و هزینه ارائه داده و با خدمات گسترده پشتیبانی، آموزش، سئو و بهینه سازی، گرافیک و محتوا، همیار شما عزیزان در دنیای کسب و کار آنلاین باشد.

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز به طراحی سایت دارید. ابتدا دامنه و هاست مورد نظر را برای راه اندازی سایت و نصب سیستم مدیریت محتوا خریداری کرده و پس از آن نوبت به طراحی قالب مناسب برای سایت می رسد. اولین چیزی پس از ورود به سایت نظر کاربر را به خود جلب می کند طراحی سایت است. زیبایی در طراحی سایت می تواند احساس راحتی توضیحات بیشتر و آرامش را به کاربر القا کند و او را برای مدت زمان بیشتری در سایت نگه دارد. چنانچه سایت از نظم خاص برخوردار نباشد و رنگ بندی، اندازه فونت و عکس های استفاده شده در آن از کیفیت خوبی برخوردار نباشند در همان نگاه اول کاربر از ماندن در سایت منصرف شده و سریعا سایت شما را ترک خواهد کرد.

پس اگر میخواهید رشد سایت خود را در رتبه بندی گوگل سریعتر مشاهده کنید، با شرکتی قرارداد ببندید که طراحی واکنش گرایی به شما ارائه دهد.

سردرگمی که ممکن است در سایت داده ورزان داشته باشید و تیم اداری با تشریفات خاص میتواند جزو این سایت معایب اصلی این سایت باشد.

عیب اصلی این شرکت هم عدم موجودی نمونه کار با برند های معتبر در سطح ملی با توجه به این سابقه طولانی است.

Report this wiki page